Friday, May 26, 2006

JAGA2 TOK AYAH LAH.. TENGOK SAPA DIBELAKANG TU..!


Dr Mahathir berada di sini bagi mempengerusikan perbincangan pada hari kedua Persidangan Antarabangsa Nikkei ke-12 yang bertemakan "Masa Depan Asia" pada Jumaat. Bekas perdana menteri itu berkata beliau menghadiri Persidangan Nikkei sejak ia mula diadakan 12 tahun lepas
(Petikan daripada BERNAMA)

Fuh.. hebat che det.. mampui tok ayah lah mcm ni.. mana saja tok ayah lah gi.. kat situ mesti ada che det.. kau bayangkan ler dlm dok dia tak de jawatan pun.. dia boleh dijemput menjadi pengerusi membincangkan tentang masa depan asia.. hebatkan.. tok ayah lah mcmana pulak ? gitu jer lah.. jadi pengerusi OIC pun mcm lebih baik takde.. gitu juga jadi pengerusi NAM.. tak de apa pun yang digagaskan oleh tok ayah lah untuk menjadi NAM sebuah pertubuhan yang relevan.. nasib kau lah tok ayah lah..! aku lah klu kau orang tanya antara tok ayah lah ngan che det sapa yang aku pilih utk tadbir negara.. aku takkan teragak2 pilih che det.. walaupun aku nyampah nengok muka dia tapi dlm keadaan sekarang.. ketika kita berdepan ngan suasana dunia yang getir.. jelas che det lah yang paling sesuai menjadi PM berbanding tok ayah lah kita yang aku nengok semakin hari semakin entah apa2 entah...! tauXpe

3 comments:

Anonymous said...

Excellent, love it! »

Anonymous said...

Enjoyed a lot! »

Anonymous said...

best regards, nice info » » »