Tuesday, May 09, 2006

siAN diER.. sAbOR JeLAh !


"A peddler of pirated DVDs picked the wrong customer when he approached the Domestic Trade and Consumer Affairs Minister, Datuk Shafie Apdal, who was having a drink in Bangsar Baru last week "
( Petikan daripada New Straits Time )


Kau orang fikir sendiri ler.. entah aku pun tak reti nak cakap mcmana.. aku dok konfius samada mamat tu terlalu sengal ker atau terlalu berani.. tapi yang pasti dia memang kelas.. aku rasa ler saja jer mamat tu nak beritahu kat tok pie kita yang vcd kat bawah tu masih banyak lagi.. tak pun dia nak bagitau kat tok pie kau dok tangkap orang mcm aku buat apa.. tu tokey besar2 tu tak dengar pulak kena tangkap.. entah ler tok pie.. susah juga nak dihadam tu.. klu aku ler tok pie.. ni klu aku ler kau aku tak tahu ler.. klu aku mahu aku balik dr Bangsar tu tutup muka ngan tong sampah.. malu beb kita dok kata nak benteras vcd pirate tiba2 depa dtg jual pulak kat kita.. tebal muka dibuatnya..sabor jelah tok pie ! He he he he.. jgn mare tok pie ngusik sikit jer ! tauXpe

No comments: