Tuesday, June 13, 2006

BERITA BAIK UNTUK KRONI !

Setiap kementerian dan jabatan kerajaan diberi tempoh selewat-lewatnya minggu ini untuk mengeluarkan senarai notis projek yang akan ditender dalam Rancangan Malaysia Kesembilan
(Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi-Petikan Berita Harian Online)

Ok ler tu... tapi jangan bagi tender dan projek mcm dalam filem Nujum Pak Belalang sudahlah... satu untuk kau... satu untuk aku... dua untuk kau... dua untuk aku.... takpun... kau nengok ni... hah ni aku punya... kau nengok tu... hah yang tu aku punya... ! mahu bercerai badan ngan nyawa nanti.. ! tauXpe

2 comments:

Anonymous said...

he..he..he... satu untuk kau, satu untuk aku - itu kira oklah. Takut satu untuk kau, lima untuk aku... hancussssss......

Anonymous said...

best regards, nice info Camping www.camping-secrets.com Repair for ge washers