Tuesday, June 06, 2006

PENGUMUMAN RANDOMSZ

assalamualaikum wbt;

aku amat menghargai keperihatinan semua terhadap blog ni.. aku hendak hargai keprihatinan tersebut dengan wang ringgit aku tak dpt.. so cara yang aku pilih untuk hargainya ialah dengan membuka peluang kepada semua yang berminat untuk menulis samada artikel, karangan kreatif atau apa saja di dalam blog ini... so kalau ada yang berminat boleh menghantarkannya kepada aku melalui email senyapsenyap@yahoo.com ... Insyallah aku akan menyiarkannya... aku juga bersedia untuk menerima sebarang berita atau pengumuman program melalui blog ini... kaedahnya sama saja kau orang hantarkan ke email aku... ok...Wassalam !

randomsz of tauxpe

8 comments:

mfrstudio said...

bagaimana jika aku menghantar karya?

adakah akan tersiar jugak?

ادْعُ إِلِى سَبِيلِ رَبِّكَ بِالْحِكْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَجَادِلْهُم بِالَّتِي هِيَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّكَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَن ضَلَّ عَن سَبِيلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِي

Serulah (manusia) kepada jalan Tuhan-mu dengan hikmah dan pelajaran yang baik dan bantahlah mereka dengan cara yang baik. Sesungguhnya Tuhanmu Dialah yang lebih mengetahui tentang siapa yang tersesat dari jalan-Nya dan Dialah yang lebih mengetahui orang-orang yang mendapat petunjuk.

An-Nahl:125

;)

randomsz said...

insyallah fakhrul razi..aku tidak menolak sebarang bentuk usaha yang berniat untuk mengajak manusia kembali ke jalan Allah...sebenarnya tiada siapa disini yang menolak so hantarlah aku akan nilai...

mfrstudio said...

alhamdulillah...syukran..jika ada kelapangan saya akan hasilkan karya mungkin sajak yang disertai lukisan.

umat itu pastikan teguh apabila mereka mula bersatu hati di jalan Allah..dan tidak bercerai berai.

serulah dengan hikmah.nescaya pulangan yang besar menanti anda.

kita tak pernah rugi jika ikut akhlak rasulullah.

Anonymous said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

Anonymous said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

Anonymous said...

Best regards from NY!
» »

Anonymous said...

This is very interesting site... motorcycle eyewear on ebay for sale Cisco phone cords