Saturday, July 15, 2006

Mana Pengerusi OIC?


Iran serang Israel jika bedil Syria TEHERAN: Presiden Iran Mahmoud Ahmadinejad, berkata serangan Israel ke atas Syria akan dianggap serangan ke atas seluruh dunia Islam yang bakal menyaksikan tindakan balas Teheran secara besar-besaran.
“Ia akan dianggap seperti Israel menyerang seluruh dunia Islam jika ia melakukan satu lagi tindakan bodoh dengan menyerang Syria dan rejim Zionis ini akan menyaksikan serangan balas paling buruk,” kata Ahmadinejad ketika berbual menerusi telefon dengan Presiden Syria, Bashar al-Assad. “Beliau turut berkata, Pertubuhan Persidangan Islam (OIC) mesti menjadi lebih aktif berhubung krisis baru yang dicipta oleh rejim Zionis,” lapor televisyen Lubnan.
(petikan Berita harian)

tauXpe: iskk..iskkk...geramnya aku...hey Dollah! balik la cepat...Yahudi dah giler darah tu! pi la buat sidang tergempar ker! buat desakkan ke PBB(Yahudi kuasai juga), panggil negara Islam kumpulkan tentera ke....cukup la tu pi melancung....Apa la peranan kau sebagai pengerusi OIC jika hanya sekadar nama? Aku cadangkan bubarkan jer OIC jika kau serta seluruh negara Islam tak dapat buat apa-apa untuk selamatkan orang Islam dari di sembelih oleh Amerika dan Yahudi laknatullah..kalau aku cakap kau bacul, kasar pulak dengarnya...ok la..aku gelar kau Pengerusi OIC yang tak ada teloq..ok tak?