Tuesday, August 08, 2006

Sandiwara Si Mulut Busuk.... !
"Ada masa kita perlu berhati-hati. Satu perkara yang saya tahu sejak saya jadi PM, apa yang saya buat, buruk baiknya banyak orang yang akan terima kesannya.

tauxpe ~ tu kira keputusan jambatan indah tu berhati-hati ler tu yer tok ayah lah... tu yang kejap on... lepas tu onhold... kemudian on balik... lepas tu terus stop... berhati-hati betui... dan sebab berhati-hati dan prihatinlah agaknya kerajaan pakat terus naik 30 sen rega minyak yer tok ayah lah... prihatin betui...

"Saya tak percaya, sebagai orang Islam, pendekatan Machiavelli itu patut diamalkan, tak boleh. Kita tak boleh apa jua cara dapat dihalalkan asalkan apa yang mahu diperolehi. Saya tak berpegang kepada falsafah itu,"

tauxpe ~ Pergh sikit punya kerek cakap... terserlah kemunafikan mu.. tang mana yang hang tak pegang prinsip machiavelli tu... hang menang pilihanraya pun ikut cara tipu... siap pakai pengundi hantu... siap import pengundi... siap main kotoq... lepas tu hang dok comel cakap hang ni sopan ceh hampeh... mulut busuk... tu p'raya kampus... mcmana hang buat... habis semua hang tibai mereka yang tak sebulu dgn kau.. kau tabur duit kat balaci yang sokong kau... itu tak Machiavelli namanya ? ceh memang busuk mulut kau ni... mulut busuk tak gosok gigi setahun lebih wangi daripada mulut kau... !

No comments: