Sunday, July 16, 2006

Cayalah..Dato' Shima Nak Lawan Yahudi!

Palestin: Gerakkan Pemuda antarabangsa
KOTA BHARU 15 Julai – Pergerakan Pemuda UMNO akan menggerakkan usaha mewujudkan rangkaian di kalangan pemimpin muda di peringkat antarabangsa khusus untuk memberi tekanan kepada Israel supaya menghentikan segala bentuk keganasan dan kezaliman yang dilakukan selama ini.
Ketuanya, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata, langkah ini adalah sebagai usaha berterusan mendesak Israel setelah pelbagai usaha daripada penghantaran memorandum hingga kepada demonstrasi yang dilakukan dalam negara tidak pernah dihiraukan oleh rejim tersebut.
(petikan Utusan)

tauXpe: Auw!!...Hancur Yahudi!...Hidup Melayu!... Auw!! huyooo..Wa lespek abis la sama lu Lato' Shima(Hishamuddin)...Wa tak sangka lu pun anak lantan(jantan) macam itu Pak Lah, tapi....aa wa ala konpius sikit la, itu lu punya pemula(pemuda) talak nampak galang macam lu la.....itu macam mana ala itu Yahudi mahu takut? Lu panggil pemula satu dunia mahu kasi cakap saja sama itu Yahudi..lia(dia) olang tatak lengar la Lato', Wa ingat aa...Lu hantar lu punya pemula kasi pelang(perang) la....balu metut2(betul2) anak lantan! Lato', :)

2 comments:

Anonymous said...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

Anonymous said...

Keep up the good work
Koehn funeral home in parkston sd Summer school classes Exam questions mcse 70 292 brain dump