Monday, July 17, 2006

Khairy Kembali Bersuara......


Pemuda desak Israel henti serang penduduk Palestin

MUAR 16 Julai – Pergerakan Pemuda UMNO hari ini melaung amaran kepada Israel supaya menghentikan keganasan mereka terhadap penduduk Palestin bagi mengelak daripada berlaku serangan balas yang dijangka lebih banyak mengorbankan nyawa yang tidak berdosa.
Naib Ketuanya, Khairy Jamaluddin berkata, Pemuda UMNO khuatir keganasan yang dicetuskan oleh rejim itu bakal mengundang kemarahan pihak-pihak tertentu yang sudah pasti ingin menuntut pembelaan di atas kezaliman yang dilakukan.
Justeru, katanya, kezaliman tentera Yahudi itu perlu dihentikan segera kerana ia ketika ini telah meningkatkan sentimen kemarahan umat Islam di seluruh dunia. (petikan Utusan Malaysia)


tauXpe: Wah...Abg Khairy is back!...setelah beberapa minggu tiada berita yang keluar mengenai beliau semenjak dia di tuduh oleh Mahader sebagai lebih berkuasa dari PM aBodolah Badawi. Ari ni aku cuma nak komen tentang perkataan 'DESAK' yang sering di guna pakai dalam isu Palestin dan Israel sekarang. aku juga nak guna perkataan 'DESAK' yang Khairy guna tu....tapi aku nak 'DESAK'

1. 'DESAK' kau punya Pak Mertua(aBodolah) lebih keras dan tidak lembek dalm membuat kenyataan dan tindakkan tentang nasib umat Islam yang berada dalam OIC ni..
2.'DESAK' kau jangan guna kelebihan yang ada pada diri kau sebagai menantu kesayangan aBodolah untuk mengaut segala kekayaan.

rasanya cukuplah setakat tu.....apa pun 'desak' ni tak ada dalam Islam rasanya...buang masa jer desak-desak...

Berita Terbaru: Aku nampak tangan kiri dia macam terkehel jer dalam paper.... siap gantung lak tu :)