Wednesday, May 17, 2006

RANGKA YANG TINGGAL RANGKA !


MIC sudah merangka sebuah piagam dinamakan "Misi Masyarakat" yang mempunyai matlamat, sasaran dan strategi yang jelas untuk memastikan masyarakat kaum India di Malaysia mencapai kemajuan seiring dengan kaum Melayu dan Cina.
(Datuk Seri S. Samy Vellu-Petikan daripada BERNAMA)

tauXpe~Lotih mendongarnya.. dari dulu sampai sekarang.. dari mudo sampai ke tuo.. dari berambut sampai dah naik hilang rambut.. itu ajo yang dicakapnyo.. rangka itu.. rangka ini.. last2 yang tinggal rangka jer lah... masyarakat india tetap juga mcm tu.. yang dok kat estet tetap juga mcm tu sejak berpuluh tahun dulu.. kadar jenayah yang melibatkan masyarakat india pun asyik merempit keatas jer.. kadar keciciran pelajar juga tinggi.. ontah lah den pun tak ghoti nak cakap mcmana.. den bukan apo den kesiankan nengok masyarakat india yang jauh ketinggalan.. lepas tu pemimpin yang mereka harapkan tak habis2 bergaduh.. bila ler nak nampak perubahan ?

2 comments:

Anonymous said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it » » »

Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP Factory reconditioned portable air conditioners propecia celexa and information