Tuesday, May 16, 2006

SIDAK BN DATANG SITU CERAMAH BULAK !


"Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak mengarahkan semua jentera pilihan raya Barisan Nasional (BN) di Sarawak supaya memperhebatkan kempen menjelang hari pengundian Sabtu ini"
( Petikan daripada Bernama)

Hebatkan kempen ker hebatkan tabur duit tok jib.. aku ada ler pengalaman ngikut p'raya kat S'rawak yang sebelum ni.. yang depa dok kempen bukan apa2.. cuma ulang balik apa yang depa cakap 4 tahun sekali... masalah rakyat S'rawak tetap gitu juga.. rampasan tanah rakyat S'rawak tetap gak berterusan.. pendidikan rakyat S'rawak tetap gak gitu jer... pekerjaan kat S'rawak tetap juga kureng.. malah ramai pulak yang dibawa oleh puak2 kapitalis lintah darat ke semenanjung dengan janji pekerjaan yang hebat2.. last2 bekerja mcm hamba.. aku bukan nak perlekehkan org S'rawak tapi org S'rawak kena bangkit dari janji2 kosong pemimpin mcm tok jib tu.. yang cakap bulak memanjang... jangan kerana RM10 yang diselitkan dibawah slip mengundi kita gadaikan maruah kita... dah sampai masanya untuk kita tolak BN ! tauXpe

*pekabo org kota samarahan.. rindu teman nak kesana.. kenangan bertugas kat sana masa p'raya lepas dengan layanan baik org sana tetap segar dalam ingatan.. pemuda2 kg. jemukan teruskan berjuang.. ingat motto kita SIDAK BN DATANG SITUK CERAMAH BULAK !