Friday, May 19, 2006

WOI BUSUK WOI !


Kementerian Penerangan akan menggantikan pegawainya yang gagal melaksanakan tugas mereka dengan baik dalam usaha memantapkan sistem penyaluran maklumat kementerian selaku media rasmi kerajaan
(Datuk Zainuddin Maidin-Petikan daripada BERNAMA)

Betui tu tok zam maidin.. aku sokong dan kalau kau setuju aku ada senarai yang patut kau pecat.. dlm senarai aku ni tak banyak sorang jer.. kau tahu sapa.. ah ni aku nak bagi tau.. kau ler orangnya.. kalau ada org yang paling layak untuk dipecat daripada Kementerian Penerangan.. kaulah orangnya... kaulah yang paling hampeh dan paling tak layak nak pegang jawatan Kementerian Penerangan.. entah apa2 entah yang kau dah buat di kementerian tu.. haru biru aku nengokkan.. kalau dulu memang semenjak azali agensi bawah kau khususnya RTM tu menjadi penjilat kerajaan.. tapi sejak kau pegang ni aku nengok makin meluat pulak.. bukan jadi penjilat kerajaan.. lebih teruk lagi kau salah guna RTM untuk personal agenda kau.. ceh apa kejadahnya kalau setiap hari kau lambung tok ayah lah melalui pelbagai program baru yang kau wujudkan tu.. kalau bukan untuk mengampu tok ayah lah.. sudah2 ler tu tok zam maidin.. orang nengok kau jer dah menyampah.. lagi ler kalau kau buka mulut.. ceh segala kebusukan, ketegikan dan kehampehan politik kau tu semakin buat org benci kat umno...! tauXpe

1 comment:

Anonymous said...

What a great site »