Friday, June 02, 2006

YA ALLAH KAU HANCURKANLAH PUAK-PUAK NI !

But of course we know that in practice, misyar marriage more often than not leads to abuse and exploitation of women. In many cases, it is nothing more than legitimised prostitution.
(Zainah Anwar-Petikan daripada rencana di NST)

Nak kata kau ni bodoh kau ni belajar tinggi..tapi perangai dan otak kau ni mcm siamang..awat kau dengki sangat ngan Islam...beb kau tahu tak bezakan antara benda yang hak ngan batil..sengal betul..dah kalau jelas dlm Islam benarkan perkahwinan misyar so kau nak buat apa...ini ler masalah kau dan puak-puak SIS ni semua dok nak pakai logik sampai benda yang kena terima dengan iman dan keyakinan pun nak pakai logik..beb kita orang ni bukan ler kebulur sangat nak kahwin misyar ni..tapi aku bercakap ni sebab nak beritahu kau benda ni benda yang dibenarkan agama.. so yang kau memandai nak menolak buat apa... kan ke orang dah cakap perkahwinan misyar ni hanya akan berlaku atas persetujuan wanita.. so kalau ada wanita yang tak setuju dah lah jangan dok citer...sapa yang kau nak cabar.. tuhan ? kau ni bukan intelektual.. pun juga bukannya feminis fighter kau ni sebenarnya puak-puak misionery yang kerjanya nak merosakkan orang Islam.. ! tauXpe

4 comments:

randomsz said...

tu ler kecik..menyirap aku dengar ulasan dia ni.. ler ni aku tengah kumpulkan semua kenyataan dia yang dok hina islam..hina Allah..aku nak complilekan..aku cadang nak bukukan..biar masyarakat tahu sapa puak-puak SIS ni dan sapa sugar daddy diorang..!

Anonymous said...

Inilah dia org yg disanjung kat bumi Malaysia nie....Ayahlah apasal tak ambil tindakkan kat minah sorang nie...jika ada saidina omaq sudah pasti dah kena pancung dah tanpa tunggu amanat ayah lah...

malangnya islam kat bumi malaysia dipinpim oleg golongan macam nie...

Anonymous said...

kalau ikut aku...aku nak lenyek jer pakai steambrol.....baru puas hati aku...hidup menyesatkan org islam jer..lebih baik mamposss!!

Anonymous said...

Best regards from NY! http://www.lesbian-rub-pussies.info/black-naked-milfs.html Dodge dealers idaho vw beetle body parts Naked girls in bikinis Seo tool guinea Proactiv reklama Jeep privileges Ladder racks shelves Gray stone park la ca Mitsubishi delica de03 Anonymous bulk mailer 3500hd chev gmc 2002 vw jetta tdi Volkswagen passat combi diseases wearing contact lenses Office furniture cheshire Home professional tooth whitening