Wednesday, May 10, 2006

RANDOMsz NAK KECEK SIKIT !


Salam perjuangan buat semua..!
Maaf kerana hari ini terlewat sikit untuk update berita didalam blog ni. Ada urusan yang terpaksa aku selesaikan...dan urusan itu ada kaitan dengan peningkatan persembahan blog ni. Alhamdulillah suka untuk aku maklumkan kepada mereka yang dok selalu masuk ke blog ni.. bermula pada 12 tengah malam ini aku dan kengkawan yang menjayakan blog ni akan memperkenalkan beberapa kolum baru untuk tatapan semua. Insyallah.. bermula mlm ni kau orang akan dpt membaca 2 kolum baru iaitu PencakOtai dan XFILE!..

PencakOtai adalah kolum khas untuk seorang 'otai' UMNO yang aku minat sangat dengan idea kritisnya. Dia didalam UMNO digelar dengan pelbagai gelaran.. Hang Jebat, Penderhaka, Petualang dan macam2 lagi.. so selepas aku pujuk dan paksa bermula mlm ni dia akan menyumbang 'otak kritis' dia untuk tatapan kita semua... so kau orang baca lah yer.

XFILE! pula adalah kolum yang khusus menceritakan tentang berita2, peristiwa2 dan tragedi2 gelap yang tidak dipaparkan dimedia.. bukan gosip tapi citer sebenar yang dicungkil daripada peti besi UMNO yang depa cuba nak tanam kat bawah tanah..! Tak pe depa tanam aku korek !

Untuk sementara ni aku perkenal 2 kolum ni.. Insyallah aku ada banyak rancangan untuk pertingkatkan blog ni menjadi lebih menarik.. kau orang setia saja ler masuk ke blog ni.. tapi satu je janji aku kat kau orang walauapapun kolum yang akan dimasukkan tauXpe tetap sempoi, kritis & straight to the point ! tauXpe ( randomsz)

1 comment:

Anonymous said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it Home entertainment computer Medications muscle pain