Tuesday, March 06, 2007

tauxpe : phoenix bangkit....

Aku sebenarnya dihujani begitu banyak pertanyaan di kantung email kemana sebenarnya menghilangnya aku selama ini... ada juga rumors yang mengatakan pelbagai versi kehilangan aku tersebut... tidak kurang juga cemuhan yang menuduh dengan pelbagai tuduhan kerana kehilangan aku tersebut... ! Aku terima kesemuanya... meskipun aku ada sebab yang boleh aku jelaskan sebenarnya... tapi aku memilih untuk tidak memberi sebarang penjelasan ! Biarlah segala sebab dan alasan tersebut menjadi milik aku semata ! Kerana perkara yang lebih penting kini tauxpe kembali bernyawa... aku namakan versi kali ini dengan nama versi tauxpe {phoenix}... Mungkin itu yang sesuai... sesuai dengan mitosnya... pada setiap kali kejatuhan maka phoenix akan bangkit kembali dengan semangat yang makin membara bagi meneruskan perjuangannya... Hei ! Randomsz kembali.... ! Semua bersedia yer untuk mendengar gegar aku kembali !

No comments: