Wednesday, July 26, 2006

Setelah Sekian Lama Berehat !

Mungkin tak seorang pun yang menyedari bahawa didalam tempoh beberapa bulan ini randomsz yang sebenar telah bertukar 3 kali "orangnya". Didalam tempoh tersebut telah beberapa orang menggantikan "randoms yang asli". Semua ini aku lakukan untuk memastikan blog tauxpe ini akan terus wujud walaupun tanpa aku. Dan Alhamdulillah ternyata 2 orang randomsz yang menggantikan aku cukup prihatin dan mampu untuk memastikan blog ini terus hidup dan bernyawa, walaupun ada "sedikit" perubahan cara dan kaedah menghujahkan isu, tetap ianya berada dilandasan yang telah digariskan.

Aku melepaskan TAUXPE seketika sebenarnya atas sebab-sebab yang tidak dpt dielakkan selain strategi untuk meramaikan lagi pengendali blog ini. Alhamdulillah kini "the real randomsz" kembali semula ! Insyallah bermula dari hari ini aku akan kembali menulis didalam TAUXPE ! Teruskan bersama TAUXPE kita jadikan blog ini terus segar dan menggegarkan !

The Real Randomsz

1 comment:

randomsz said...

berehat ler albanna... beri tumpuan kerja parti dikawasan ada beberapa projek yang perlukan tumpuan tu yang serah kat "randomsz" lain... watever i'm back